بسم الله
یکی از برکات ویروس کرونا راه اندازی جلسات و دوره های آموزشی به صورت مجازی است که حتی بعد از کنترل کورونا، به نظرم کلی صرفه جویی زمانی و اقتصادی برای کشور دارد. در هر حال دو وبینار با موضوعات بسیار مهم بسیار در حال برنامه ریزی دارم لطفا عزیزانی که مایلند در این وبینارها شرکت فرمایند به شماره زیر در واتساپ با ذکر نام و نام خانوادگی و عنوان وبینار پیامی ارسال کنند. اطلاعات لازم تقدیمشان خواهد شد:
دکتر علیرضا مخبر دزفولی...ما را در سایت دکتر علیرضا مخبر دزفولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 418