یکی از هولناک تریم اشتباهات شناختی و ورفتاری ما، تمرکز و بر نقاط و منفی و خود و دیگران است.تمرکز بر نقاط منفی خود، به "تحریف های شناختی" دامن زده و باعث تخریب اعتماد به نفس ما می شود و تمرکز بر نقاط منفی دیگران،باعث انهدام روابط سالم با دیگران می شود.از این به بعد هر وقت احساس کردید بر بدی های دیگران متمرکز شده و در چرخه ی افکار منفی افتاده اید؛ بلافاصله، افسار مرکب سرکش ذهن را بگیرید و سر وتهش کنید !! با این سوال:کی گفته فلانی همه ی خصوصیات بد رو داره؟!!! مگه بخشنده نیست؟ مگه مودب نیست؟ مگه حامی دوستاش نیست؟...
دکتر علیرضا مخبر دزفولی...ما را در سایت دکتر علیرضا مخبر دزفولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215