تفکر و رفتار طاغوتی!!

خرید بک لینک
Image result for u202bتصویر درگیری نماینده سراوانu202c

بسم الله

در مورد چیزی که کاملا از ابعاد ان مطلع نیستم هیچ نظری نمی دهم تا حق الناسی گردنم بیفتد ولی در این که بعضی مسولین نظام جمهوری اسلامی که بر مسند امور هستند یادشان رفته که خادم مردم هستند (و اگر این ملت نبود آن ها معلوم نبود حتی مغازه ای بیست متری را اداره کنند!!! )شکی ندارم.طبقه ای از مدیران پرورش یافته اند که کاملا روحیه طاغوتی و دارند.بله روحیه طاغوتی!

بعضی ها تا می گویی طاغوت،فکر می کنند یعنی ضدانقلابی بودن و طرفدار شاه بودن! در حالی که هر کس روحیه استکباری و نگاه از بالا به پایین به مردم دارد طاغوتی است!

شاه کوچکی است؛ که اگر فرصت بیابد بدتر از محمدرضای جلاد و دیکتاتور عمل خواهد کرد.آبش نیست وگرنه شناگر قهاری است!

این روحیه باید توسط خود مسولین، و گرنه توسط خود مردم خورد و خمیر و خاک شیر شود!

انقلاب نکردیم که طبقه ای از اشراف بروند و طبقه ای دیگر تازه به نام دین بیایند و بر گرده ی مردم بنشینند.

مشی و مرام امامین خمینی و خامنه ای نشان می دهد که به شدت از اشرافی گری و استبداد رأی و تفاخر و بی ادبی نسبت به مردم و غرور و خودکامگی پرهیز داشته و دارند.همین چند روز قبل،طلبه ای در درس رهبر معظم انقلاب با صدای بلند و خارج از عرف شاگرد،استادی به رهبری می تازد و رهبری به او می فرمایند چرا صدایت را بالا می بری؟!! و بعد شخص اول کشور در ابتدای جلسه درس روز بعد از او عذرخواهی می کند که با او تندی کرده و گفته چرا صدایت را بالا می بری؟!! تو رو خدا این را مقایسه کنید با رفتار و های بی ادبانه و گستاخانه بعضی مسئولین بی عرضه و مغرور و بی ادب...

خدا به این کشور کمک کند.

دکتر علیرضا مخبر دزفولی...

ما را در سایت دکتر علیرضا مخبر دزفولی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 463 تاريخ: جمعه 7 دی 1397 ساعت: 16:23

صفحه بندی