به علی(ع) گفتند ابوموسی اشعری را نماینده کن برای مذاکره با عمروعاص!
هرچه فرمود: بگذارید مالک اشتر برود،قبول نکردند و فتنه به پا کردند!! و امیرالمومنین(ع) برای جلوگیری از تفرقه بیشتر در صفوف مسلمین (بنا به نقلی حتی شمشیر بر علی(ع) کشیدند) پذیرفتند.وقتی عمروعاص بر سر ابوموسی کلاه گشادی گذاشت؛ خوارج بر علی(ع) شوریدند که ما نادان بودیم تو که معصوم بودی چرا حرف ما را گوش دادی؟!!!!!!!....البته این بار ذوالفقارِ علی(ع) در نیام نماند و همه را از دم تیغ گذراند!
حکایت این روزها است...
در انتخابات رأی نیاوردند، کشور را به هم ریختند که تغلب شده است!!
رأی آوردند؛ و عرضه ی اداره کشور را ندارند،می گویند چیزی دست ما نیست!!!
رهبری معظم دخالت بکند،می گویند دیکتاتوری است!!!
دخالت نکند،می گویند پس چرا رهبر (در مقابل بی تدبیری ِ کسانی که ما آنها را انتخاب کرده ایم!!! )کاری نمی کند؟!!!!!
و کسی نیست گریبانشان را بگیرد و بگوید:
1-برای به دست آوردن قدرتی؛ که چیزی دستش نیست، چرا 9 ماه کشور را به هم ریختید؟!!!!!
2-شما وقتی کاندید شدید، نمی دانستید چقدر قدرت دستتان است، که قول های مزورانه به مردم دادید؟!!!...یعنی بار اولی بود که کسی در جمهوری اسلامی رییس جمهور می شد؟!!!
3-هر کس باید مسولیت اشتباهش را بپذیرد.اگر بر طبل دموکراسی کوبیدید و هر راهنمایی و ارشادی را دخالت در آرای مردم شمردید و برعکس آن عمل کردید،دَندنتان نرم!!!! باید پایِ رأی تان بایستید و تا پایانِ دوره ی گلی که کاشته اید!!! صدایتان درنیاید!!.هیچ ربطی هم این عملکرد و عوارضش به ولی امر ندارد! فقط به ما ربط دارد،فقط به شما ربط دارد!!
4-نه این که فکر کنید مشکلی با جناح و خط خاصی دارم. می توانید رجوع کنید به مطالبی که در مطبوعات و سایت ها در مورد رییس جمهور قبلی و آن دوره نوشته ام تا خیالتان راحت شود که دلی می نویسم نه جناحی! آن هم نه یکی،دو روز باشد نه بیش از 25 سال است که می نویسم وهمینطور می نویسم ...
دکتر علیرضا مخبر دزفولی...ما را در سایت دکتر علیرضا مخبر دزفولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 445