همان بشویم که بودیم ...

خرید بک لینک
بسم الله

در طول سال های پس از پیروزی انقلاب، یکی از اشتباهات اغلب دولت مردان مان در کنار خدمات ارزشمندشان،درافتادن در وادی افراط و تفریط بوده است.

از آن رییس جمهوری که تحریم ها را کاغذ پاره خواند و دایما در حال انگشت کردن در چشم دشمنان و تحریک آن ها بود تا رییس جمهور فعلی که به کلی اهل وادادگی و مسامحه با آن ها است.نه آن درست بود و نه این.این که در روایات ما فرموده اند خیرالامور اوسطها واقعا حکیمانه بوده است.اعتدال واقعی یعنی حد نگه داشتن و افراط و تفریط نکدرن.گره زدن زلف مشکلات کشور به برجام و معطل کردن کشور برای رسیدن به توافق و بعد اجرای آن و بعد نقض آن!!!! یعنی هدر دادن زمان و رساندن دشمنان این مرز و بوم به اهدافشان.ما در جنگ هیچ نداشتیم و تحریم های مان هم شدیدتر از الان بود.یک کشور درست و حسابی با ما کار نمی کرد ولی وضع کشور شاید حداقل از نظر بیکاری و تورم و گرانی بهتر از الان بود چرا؟ به خودمان تکیه کردیم و به دشمن خط ندادیم که فشار شما دارد کارگر می افتد و زورشان به جایی نرسید.البته فراموش نکنیم که متحدتر و منسجم تر هم بودیم,....بگذریم .غرض این که رمز عبور از این بحران ها تکیه به درون و حفظ اعتدال در گفتار و عمل و سیاست و اجراء و حفظ وحدت مردم و جلب اعتماد آن ها است.والسلام

دکتر علیرضا مخبر دزفولی...

ما را در سایت دکتر علیرضا مخبر دزفولی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: پنجشنبه 22 آذر 1397 ساعت: 18:00

صفحه بندی