ارده, همون عصاره کنجده.کنجد هم حاوی آهن گیاهی و فولیک اسید و کلسیمه. شیره, هم که تکلیفش معلومه عصاره خرماست با خواص, بی نظیرری که می دونید.لذا خوردن شیره و ارده خصوصا به عنوان صبحانه و علی الخصوص در زمستان که ما برای گرم کردن خودمون به انرژی بیشتری نیاز داریم خیلی مفیده و پر انرژی است.البته متعادل بخورید.نرید دو کیلو بخورید بگید دکتر مخبر گفت خوبه!!!!
روز پاییزی تون پر از بشارت و امید.اینم عکسش:

ما را در سایت دکتر علیرضا مخبر دزفولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199