به لطف خدا ديروز در اختتاميه ي كنگره بين المللي روانشناسي خانواده كه با حضور غول هاي روان شناسي ايران و جهان در دانشگاه شهيد چمران اهواز برگزار شد از حقير به خاطر تلاش هاي علمي ام در تحكيم بنيان مقدس خانواده و نيز تأليف كتاب پرفروش "چگونه عاشق بمانيم؟"(كه شش بار در سال ١٣٩٥تجديد چاپ شده است)تقديرشدو لوح تقديرم را از دستان پدرعلم روانشناسي صنعتي ايران جناب دكتر شكركن دريافت كردم. اين تقدير حاشيه هاي جالبي به همراه داشت.
١-وقتي اسم حقير را خواندند دكتر افروز استاد ممتاز دانشگاه تهران (كه روز قبل با فعاليت ها و كتابم آشنا شده بود)بي اختيار گفت آهان!! بعد هم كه روي سن رفتم گفت دزفولي است بيشتر تشويقش كنيد!!
٢-دكتر شفيع زاده از بزرگان روانشناسي ايران گفت برو كيف كن جوان كتابت دوسه برابر فروش ميكند!!
٣-خانم دكتر نوابي بزرگ همان روي سن گفت من يك نسخه از كتابت مي خواهم. كه از قضا همراهم بود و تقديمش كردم.
روز بسيار باشكوهي برايم بود. هذا من فضل ربي...
لطفا زير مطلب قبلي نظر مباركتان را بنويسيد.
ما را در سایت دکتر علیرضا مخبر دزفولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 193