حقیقتا مدتی است احساس می کنم کشور ما به طور وسیعی درگیر وبای, اخلاقی, شده است!!
وبای التور را وزارت بهداشت و همکاران محترم پزشکم می توانند تشخیص داده و درمان کنند ولی این وبا هم از نظر تشخیص و هم از نظر درمان بسیار صعب العلاج است.
علایم این بیماری عبارتند از :دروغ،نفاق،شکستن لامپ شخصیت دیگران به خاطر دیده شدن خودمان،بی احترامی به بزرگ ترها،خود بزرگ بینی،داشتن دید متخصص بودن در همه رشته های عالم خلقت !! و لیاقت سخن گفتن و نظردادن در هر موردی...
درمان:درمان این بیماری بسیار سخت است.مهم ترین دلیل سختی درمان این است که مبتلایان به این بیماری وخیم، اصلا اعتقادی به بیماری خود ندارند و برعکس معتقدند همه به جز خودشان بیمارند!!
کمک گرفتن از متخصصین روانشناسی از بُعد اختلالات شخصیت و دانشمندان علوم دینی از نظر تشریح روایات و آیات مرتبط با عقوبت دروغ و نفاق و تهمت و خودبزرگ بینی و...شاید کمک کننده باشد.با امید به شفای همه بیماران...
دکتر علیرضا مخبر دزفولی...ما را در سایت دکتر علیرضا مخبر دزفولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171